19 Eylül 2015 Cumartesi

Panco'dan Hinekure Chaser

 You love me right? But I hate you


Genellikle bitmiş mangaları verdiğimizin farkındayım.Ama bu gün biraz adilik yapıp size çok beğeneceğiniz güncel bir mangadan bahsedeceğim.Mangamız şimdilik 3 bölüm geldi. Devamını benim gibi takip etmenizi rica ediyorum. Komik , eğlenceli ve hoş çizimlerin sizi beklediğinden emin olabilirsiniz.


                                                      türkçe yaoi manga


Mangamızın konusu; 


Hirokawa gittiği okulda bulunan Misaki'den nefret etmektedir.Bunun nedeni Misaki'nin her hangi bir şekilde kötü olmasından değil genellikle Misakiy'le takılan Yamato'dan dolayıdır.


Dikkat!!Bundan sonrası mangayı okumayan için spoiler içerir.





türkçe yaoi manga





Hirokawa okulda en çok Misaki'yi sevmemektedir. Bir gün yine Misakiye eziyet ederken kafasına bir el uzanır. Bu eziyete bir son verip Misaki'yi rahat bırakmasını söyler. Hirokawa bağırıp oradan uzaklaşır. Ona ismiyle hitap ettiği için acayip mutlu olduğu çocuk kahramanından başkası değildir. Yamato zamanında kendisini kötü çocuklardan kurtardığı için kendisine büyük bir aşk beslemektedir. Gel gör ki Yamato sürekli Misaki'nin koruyuculuğunu yapmaktadır.








türkçe yaoi manga






Yine öğle yemeğinde gidip ikisini rahatsız eder.  Misakiye idiot*(aptal) diyince Yamato sinirlenir ve Hirokawa'yı kenara çeker. Ona Misaki'yle olan derdini sorar. Misaki'yi her zaman koruyacağını söyler ve Hirokawa'nın boğazına yapışır. Daha sonra o müthiş soruyu sorar Yamato ''yoksa sen Misakiye aşıkmısın.'' İşte film burada kopar ben de nitekim Hirokawa'da da kopmuş olacak ki şaka yapma bana böyle bir şey olmaz diye bağırır.






türkçe yaoi manga






Bunun sonucunda Yamato Misaki'ye karışmamasını söyler. Doğal haliyle Hirokawa'da Yamato'nun Misaki'yi sevdiğini düşünür (kim olsa öğle düşünürdü) ve ona karışacağını , ondan nefret ettiğini dile getirir. Yamato  Hirokawa'nın boğazına yapışır ve onu cezalandıracağını söyler. (Hirokawa'nın surat ifadesi paha biçilmez şekilde tatlıydı bu sahnede) Hirokawa'nın dudağını ısırır. Böylece 1. bölümünüz en heyecanlı yerde biter.






türkçe yaoi manga




2. bölüm yine Misaki eziyetiyle başlıyor. Hatta bu eziyeti o kadar mutlu bir ifadeyle yapıyor ki Hirokawa , karaktere hayran olmamak elimde değil. Sağa sola bakıp Yamato 'yu araması şahaneydi bu arada. Misakiden Yamato'nun bir barda part time çalıştığını öğrenir. Misakiye Yamato'yla sadece arkadaşsınız değil mi diye sormayı da ihmal etmez bizim ki.
Tam Misaki eve giderken kolundan yakalar ve Yamato'nun nerede çalıştığını sorar. Tabi ki oraya giderken kaybolur. Oturmuş yerde eski günler aklına gelmişken biri yanında çöpleri çıkarır. O da ne bu Yamato'dan başkası değildir. (ben olacak değildim ya tabi ki Yamato olacak :)


türkçe yaoi manga







Burada ne işi olduğunu sorar Yamato. Zorbalık için geldiğini söylese de Yamato o zaman cezalandırılmak için mi geldin deyip tekrar boğazına elini koyar. İkilimiz yakınlaşsa da  onu bırakır ve işine devam eder. Tam giderken Hirokawa Yamato'ya adıyla seslenir.Kendisine adıyla seslenmemesini söyleyip kolundan çekerek bara sürükler. Bardaki patronuna Hirokawa'yı istasyona kadar götüreceğini söyler ve ikilimiz kendini yolda bulur.






türkçe yaoi manga



Yamato bu kadar can sıkıcı bir durum olamaz deyip Hirokawa'yı istasyona doğru götürür. Böylece 2 bölümümüz sona erer.
Ertesi gün Hirokawa yine Misakiye eziyetlerine devam eder.(Aynı şekilde etrafa bakıp Yamato'yu araması çok şekerdi yaa.)
Yamato bütün olanları okulda yukarıdan izlemektedir. Yamato etrafta olmayınca aslında çokta sakin olup Misakiy'le iyi geçinmektedir. Yamato Misakiye zarar vermediği sürece Hirokawa'yı umursamaz.
Yamato Misakiye niye barda çalıştığımı söyledin diye sorar.Çünkü bunun sır olarak kalması gerekirdi.Başkalarına da söyledin mi diye söylenir.
Misaki Yamato'ya başkalarına karşı çok sert değilsin ama yine Hirokawa'ya karşı sertsin demeye getirir olayı. Yamato inkar etse de Hirokawa'ya karşı serttir.(ne yaptı ki çocuk az buçuk dikkat çekmek için zorbalık yaptı çok mu yani)




türkçe yaoi manga


Misaki Yamatoyla arkadaş olmuştur bile. Tabi bu hiç Yamato'nun umurunda değildir. Misaki artık kendisinin korunmaya ihtiyacı olmadığını çünkü zaten artık büyüdüğünü bu yüzden kendisi koruyabildiğini  Yamatoya söyler.(Akıllı çocuk) Ayrıca Hirokawa'nın bütün eziyetlerinin kendisiyle ilgili olmadığının da altını çizer.
Yamato artık Hirokawa hakkında nasıl hissettiğini sorgular.Bir nevi Misakiyle Hirokawa'yı karşılaştırır diyelim.Bu sırada bazı çocuklar sınıf  kapısında  Hirokawa'yı sıkıştırır.(yaa bayıldım ben bu Hirokawa'ya çok tatlı çizilmiş *-*) Tam itiş kakış derken bizim Yamato hemen atılır senin benimle işin yok muydu gel öyleyse diye ve çeker kolundan götürür lavaboya.Burada bir dizi fırça çeker. (yok elit okul ,zengin çocuklar fasa fiso işte...)
Neden yaptığımı biliyor musun gibilerinden saçmalarken Hirokawa sözünü keser Yamato ''You love me right? But I hate you'' der.(beni seviyorsun dimi ama ben senden nefret ediyorum.)(sizinde içinize öküz oturdu eminim.Ama devamı var sakin olalım :(



türkçe yaoi manga




Devamında bizimkini içeri sürükler (tuvalete) ve olanlar olur demiyorum yani az buçuk bir şeyler olur.Nitekim Hirokawa'nın üstü batar deyim.Tabi Yamato nasıl böyle bir şey yaptım derdine girer ama en sonunda Hirokawa'ya üst getirir ve yıkar kirlenen üstü. Sonunda da özür diler yaptıkları için.Böylelikle 3. bölüm son bulur. Mangamızın Japon rawı mevcut. Devamını çok merak edenler için bakmalarını söyleyebilirim. Ama ben bu yazıyı devam ettirmek amacıyla bile bakmayacağım maalesef. Benim gibi İngilizce'sini beklemenizi öneriyorum. Gelecek bölümleri benim gibi büyük bir heyecanla takip edeceksiniz ne yazık ki. 
Böyle güncelini beklediğim çok mangam var ama sizi de sıkıntıya sokmak istemem zira her gün manga sitelerine benim gibi bakar durursunuz. Ama bu manga için adilik yaptığımı söylemiştim değil mi biraz beklemekten zarar gelmez diyorum.
Mangamızın bölümleri biraz daha biriktiğinde tekrar kendisini yer vereceğimden emin olabilirsiniz. 




Çizim tarzını sevdiyseniz Panco'nun Kaeru no Prince-sama'sını önerebilirim. Şimdi düşündüm de bu mangayı mı yazsaydım acaba hımm neyse belki ileride bu manganın da postunu yazabilirim.

Not 1: Şu gözlüklü Yamato bana başka bir manga karakterini hatırlatıyor ama bir türlü çıkaramadım. Yamato çizim olarak Natsume İsaku'nun çizim tarzını Hirokawa ise Junko'nun çizimlerine sahip gibi. Sanki iki mangaka bir olmuş ve Panco'nun çizimlerini oluşturmuş gibi. Tabi bu sadece benim görüşüm siz ne düşünürsünüz bilemem. Öyle veya böyle üç çizerin de çok iyi mangaları var ve hepside birbirinden güzel (Natsume'nin bendeki yeri daha özel ama) bütün mangaları gönül rahatlığıyla indire bilirsiniz benden tavsiye. Keyifli okumalar.

Not 2: Ukenin sevimliliğine kop semenin coolluğuna öl. Yamato'nun saç sekli Hidoku Shinaide ki Maya gibi çok karizma cidden. Hirokawa ise her bölüm kendine hayran bıraktıracak çizimlere sahip acayip sevimli yaa.

Not 3: En son çok güncel bir mangayı verdiğim için kötücül bir gülüş atmam lazım muhahaha ...  :D

5 yorum:

  1. Manga okuma kaynağım servise gönderildiğinden buraya uğrayamadım, yeni yazı gelmiş bile :D
    Yine bir güncel seri, diğer güncellerin arasında yerini aldı bile, bir dahaki bölüm de bir aya çevrilse bari... :)
    Hirokawa tam tsundere ya.. Misaki'ye arkadaşsınız daha fazlası yok değil mi diye sorduktan sonra, sanki çok da merak ediyordum da falan yapıyor bir de ^-^ Misaki yetmemiş gibi gidip bir de üst sınıflarla tartışması da ayrı mesele :D :D Sevimli çizilmiş cidden :) Yamato'yu çok sevemedim ben, kendi hislerinin farkına varana dek olan bizimkine olacak gibi ama bakalım...
    Sondaki mangakalardan Natsume Isaku'nun Ameiro'sunu okuyamadım bir türlü ona başlayacağım şimdi ^-^
    Eğlenceli bir yazı olmuş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Çevrilmesini cidden bekliyorum ben de.Bu yazının taslağını yazdığımda daha ikinci bölüm vardı.Ben de versem mi diye düşünürken baktım 3. gelmiş hemen ekledim ve yayına verdim.*-* Hirokawa çok şeker bir karakter olmuş okurken hep çok tatlı yaa diyorum. Tsunderelikte zirvede zaten.^-^
      Ameiro Paradox on numara mangadır. Onoe x Kaburagi çiftine bayılacaksın. Onoe'nin yoksa bu aşk mı durumları Kaburagi'nin vurdum duymaz olup da ilk olarak itiraf etmesi...neyse spoiler sensörüm iş başında yine ^-^ Kısaca çok beğeneceğine emin olduğum bir manga. Cd drama ile okumanı tavsiye ediyorum.Gerçi çoktan bulmuşsundur cd dramasını :) Keyifli okumalar.

      Sil
    2. 12 bölümmüş galiba tamamı, düzenli çevrilirse tadından yenmez ^-^ O taslaklarda neler var kim bilir, merak ettim şimdi :D
      Spoiler almayı hep sevmişimdir, daha da hızlanmamı sağlar, şimdi görünce hemen devam edesim geldi. Daha başındayım ama Kaburagi'yi pek bir sevdim, bir de o mu itiraf edecek yani :)
      Ve evet, hakkaten de cd'yi buldum bile, onunla okuyordum :)

      Sil
    3. Cd drama ile okuyacağını tahmin etmiştim zaten :) Yaşasın fangirlük *-*
      Spoiler almayı valla ben çok sevmiyorum (sevmediğim bir şeyi sürekli de yapıyorum ama neyse :( en son okuduğum kitabın sonunu söylediklerinde acı gerçeklerle yüzleşiyorsun okuyasım gelmiyor daha :) Kaburagi candır ya ama ben Onoe nedense daha çok seviyorum şöyle ki gözlerini kısıp bakma misali göz çizimleri yada o kızarken ki ağız çizimleri çok hoş ^-^

      Sil
  2. Fangirl'ler çok yaşasın :D
    Kitap spoiler'ı almadım da anime çok aldım, kitap olsa ben de sevmem herhalde :D
    Bitirdim bu arada, çok güzeldi ya... Mangakanın diğer mangalarına saracağım şimdi ^^ İndirdim birkaçını :)

    YanıtlaSil