24 Nisan 2018 Salı

2 manga 1 dizi 1 film üçlemesi

Ortaya Karışık Vol Bilmem Kaç


Naber gençler ve genç kalanlar. Bir de benim gibi genç olup yaşlı hissedenler.:) Bu gün güzel bir kaç yaoi mangadan bir kaç bl diziden falan bahsedip günü bitireceğim. Aslında tam depresyonik havanızda okumanız gereken mangalar klasiğinin 3. yazısını yazma havasındayım ama öyle fazla dram okumadım o yüzden yazamıyorum. Zaten çok fazla manga da okuyamıyorum zira mangalar bitmiş. Bitmiş derken çevirenler webtoonlara sardı sanırım manga çıkartmak yerine webtoon çıkarıyorlar. Daha öncede webtoon ve mangalar hakkında yazmıştım. Webtoonları çok sevmediğimi bilirsiniz. Ama sanki bana inat daha mangaka çizmeden neredeyse çevirisi geliyor yaaaw. O duruma geldik yani.:) Ne diyeyim eskiden webtoona el sürülmezken bu patlamanın nedenini bilsem de yazmayacağım. Ben de kalsın. Hehhehe kötücül gülüş atıyorum içimden.
Şimdi aslında daha önce okuduğum ama manga go da yeni bölüm gelince aradan zaman geçtiği için bir daha okumak zorunda kaldığım mangayı yazacaktım ama o kadar mangayı yer işaretlerime almışım ki hangisiydi diye bulmak zorundayım. O değilde bütün hepsini açıp kontrol ediyorum bu neydi, ya bunu niye kaydetmişim, şu uke fazla cılız değil mi? Tarzında yorumlarla manga arıyorum resmen. Tam bu noktada sizi bağlayan manga kapaklarından bahsetmek geldi içimden. Bir ortasını tutturamıyorlar sanki bu kapakların. Ya çok şehvetli ya çok masum. 2 şık arasından hangisini okursan mantığı ağır basıyor. O değilde ben yazdığım mangayı hala bulamadım yaa.







O yüzden bir pisliklik yapıp yeni bir manga veriyorum. Hahaha ne kadar kötüyüm dimi. O kadar kötüyüm ki verdiğim manganın da sadece bir bölümü gelmiş. Toshishita Kareshi ni Hirowaremashita mangamız. Miyoshi Ayato mangakamız. Hikaye bir düğün töreniyle başlıyor ve uke sevdiği adamın düğününden geliyor sarhoş içmiş bitkin. O sırada tezgahtarlardan biri onu evine götürüyor. Ve adamımız onu sevdiği adama benzetip tam seni diyor ama daha sonra mutlu olun klasiğine bağlayıp uyuyor. Sabah kalkıp bakıyor ki başka biri tabi durum açıklanıyor. Gitme vakti geldiğin de onu evine alan kişinin daha okullu olduğunu görüyoruz. Ve mangamız 2. bölüme geçmek için bekliyor. İşte bu kadar. Yani daha olay falan beklemeyin. Daha manganın bir bölümü gelmiş ne bekliyorsak artık.





Amai Sokubaku mangamız. Akiyama Hanao mangakamız. Şimdi bu manga biraz garip başlıyor. Kardeş kompleksi ve seviyorum nefret ediyorum durumu falan var. Uke abisini gizliden öperken üvey abisine yakalanıyor ve olanlar oluyor diyelim. Yani sanırım böyleydi hatırladığım kadarıyla. Sonra bu üvey uzun aradan sonra geri falan dönüyor. Yok onu mu seviyorsun hala tarzın da ukemize zorbalık yapıyor. Ama tek istediği ukemizi gülerken görmek. Aşığım ama kötü davranıp onu kendime bağlamalıyım klasiğini cidden seviyorum. Blind Love bunlardan birisidir. O kadar seviyor ama söylemiyor üstüne ukeyi zorluyor. Acaba niye seviyorum bu tarz mangaları bilmiyorum ama zorlukla oluşan sevgiler hoşuma gidiyor sanırım. Zorlukla kazanılan aşklar daha değerli gibi. 




Şimdi de daha 5 bölümü izlediğim bl diziden bahsedeyim. Aslında tam bl dizi sayılmaz. Daha çok cinayet polisiye tarzında. Eyewitness dizinin adı. Gördüğünüz gibi Tayvan, Çin yapımı değil. Zira onlardan başka bl dizi az izliyorum normalde. Ama bu tarz yani kurgusu bl üzerine olmayan yan sekmeler de karşımıza çıkan yapımlar daha çok ilgimi çekiyor. Aynı Malec çiftti gibi. Yapım tamamiyle onların üstünden ilerlemiyor biz yan yollardan hikayelerine tanık oluyoruz. Burada da durum bu. Cinayete tanık olan ikilimizin hayatı. Daha ilginç olanı bu diziyi duyduğumda içlerinden birinin neredeyse homofobik bir yapıda olduğunu biliyordum. Yani biri başında ilişkiyi reddedip kıçını kurtarma peşinde. Ve ben bu kişinin resimde ki siyahlı olduğunu düşünmüştüm ama tam tersi çıktı diye bilirim. Bu dizi nedeyse siyahlı sayesinde izleniyor. Yani Philip sayesinde.

Şu tatlılığa bakın hele:)
Hatta sarışın Lukasa sinir bile olursunuz. Philip de ise hem zeki hem yakışıklı kombinasyonu var. Ayrıca çokta duruma hakim. Çocuğum başkası yok muydu da buna tutuldun sen. Cast ekibini yapan kişiyle ayrı bir görüşmem gerek bula bula bunu mu bulmuşlar diye. Neyse zaten izledikçe bunları unutup olaylara hayıflanıyorsunuz. Özellikle katili de çekici ve yakışıklı yapmışlar. İçimden yakışıklı pislik çıktı rıza baba demek geldi yani. Daha sonunu izlemedim ama tavsiye ederim. 2.olarak gece gece izlediğim tatlış güzel bir bl film. 10 yıllık plan filmimizin ismi. Şimdi baktım da Netflix filmi bünyesine almış.


İlk başta kapağı görüp de izlememezlik yapmayın. Elinde gül olan fotoyu diyorum anladınız siz. Film 2 arkadaşın hikayesini anlatıyor. Biri bildiğin erkeklerin altına üstüne getirmiş o gece başkasında diğer gece bir diğerinde geçiren çapkın one night stand tarzında takılan polis. Diğeri ise romantik partnerini tanıyan ve her şeyi düşünen planlı temizlik hastası bir avukat. (hatırladığım avukattı sanırım:) Bizim iflah olmaz romantik ne zaman terk edilse polisi çağırıp takılıyorlar. Ve hala eş bulamazlarsa eğer 30 yaşlarına gelince birlikte olmak üzere bir anlaşma imzalıyorlar. (hem de peçeteye:) Aradan 10 yıl geçince poliste bir telaş başlıyor. Bizim romantiğe bir sürü buluşma ayarlıyor. Çünkü adam 30. yaşına girmek üzere. Yine terk edilmeler görüyoruz. Sonunda romantik polisin yoluna gidip uygulamadan bir adam buluyor. Neyse devamını izlemeyi size bırakıyorum. Artık romantik uke kimi seçer polis ne der gibi soru işaretlerini izleyince çok rahat çözersiniz.


Neyse bir yazımın daha sonuna geldim. Blog resmini normalde sıkça değiştirirdim ama bu resmi beğendiğim için bırakacağım. Aklıma güzel bir olay ve resim gelirse zaten görürsünüz. Şimdilik bu güzel. Bunun dışında kendinize dikkat edin. Çok bilgisayar başında oturmayın ve arada gözlerinizi televizyondan çekip kitap okuyun derim. (Kendime not hala George christopher grangein son romanını okumadın diğerini bitir ve hemen başla.:) Yine bunlar dışında çimlere basmayın aman derim hadi hoş çakalın. Sayanora. Good by. Alivederçi.^-^

5 yorum:

  1. Şöyle bir bakınayım derken yazını gördüm ve neden yorum yapmamayayım ki dedim^_^Eyewitness'ı ben şahden beğenmiştim ve Philip'e bayılıp Lucası sevmemiştim ama zamanla alışıyor insan😂10 yıllık plan filmini görmemiştim ama şuan baya merak ettim umarım en kısa zamanda izleyebilirim..Yazını yine cok begendim..Ellerine sağlık💁💁💁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma ya bu Lucasa başından sonuna kadar gıcık oldum ben.:)Başka birisi oynasa belki sevebilirdim ama yok şöyle seni çeken bir yapıya sahip değil kendisi.Ama Philip şeker tatlısı bir karakterdi.;) Sonuna doğru bitse de gitsem dedim gerçi dizi için. 9. bölümüme doğru ee bitsin çözsünler artık durumu vardı.Zaten çekici katilimiz kendini resmen öldürttürdü.:( Bu da böyle bir diziydi işte.10 yıllık plan güzel ve izlenebilir.Sıkılmadan kafan rahat izle derim. Netflix bünyesinde bir kaç bl film var.Bir tanesini izledim ama bunun kadar güzel değildi.Diğerleri de ilgimi çekmedi bakalım şimdilik içinde bl yan karakter barındıran yabancı diziler arıyorum.Tavsiyen varsa yazar mısın?^-^

      Sil
    2. Haklısın Netflix tarzı yabancı diziler çok az ve varsada böyle ana karakter çevresinden çok belli bir grup çevresinde dönüyor how get away with murders var buda cinayet soruşturma tarzı(daha 2. Sezondayım),malec demiyorum zaten kesinlikle biliyorsun🤗🤗 ama dediğim gibi piyasada fazla yok ve daha çok bu tarz dizileri genellikle Asya tarafı yapıyor ama oyunculukları bazen oyuncuları farkli geliyor.İzledin mi bilmiyorum ama waterboyy the series,Heroin Addicteted(başları biraz durağandı ama sonlara doğru iyiydi),together with me the series(✔), secret love puppy honey(bu eh işteydi ama genelde olaylar 2.sezonda ilerliyor ilk sezon merhaba merhaba aşaması gibiydi daha çok)gibi dizileri izlemediysen izleyebilirsin.Film olarak Kore yapımı olan Method var ona da bir bak derim.İzlediğim baya şey vardır ama böyle önermeye gelince bazen tıkanıyorinsan😂😂Umarım bir iki şey katabilmişimdir^-^

      Sil
    3. Netflix de Sense8 vardı ama bayağı değişik bir konu ve fazla cinsellik var.Her türlü hemde ama güzel bir dizi.Dizideki Bl karakterlerde çok şeker.:) Ama film konusunda biraz saçma yapımlar vardı Netflixte.
      How get away with murders gece keşfettiğim ve yeni sezonunu da merakla beklediğim yapımdı ama yeni sezondan 3 bölüm falan izleyip bıraktım.Belki bölümler gelseydi peş peşe izlerdim.Dur bakayım nerede kalmışım.:) Malec zaten favori çiftim yazılarımdan belli olmuyor mu:) waterboyy serisinde seme biraz öküz gibiydi ama idare eder.Uke ise ne biliyim New'i fazla sevemiyorum.Çok saf duruyor oynadığı her karakterde bunu görüyorum.Şimdide Kiss me again diye bir dizisi var.Yine bl karakter ama ingilizcesi düşmedi sanırım Raw haline baktım dizinin.:)together with de ise seme uyuz bence.daha yakışıklı birini bulabilirlerdi.:) secret love puppy honey de 2. sezon Kristte rol alıyor ve onun sahneleri hep geçtim.Onu Singto dışında biriyle izleyemem.Hele ki kadın sever hali amanın yani.Bence o sürekli Sotusta oynasın.10 sezon çıkarsınlar sıkılmadan izlerdim. Hhehhehhe^-^Metod ise sonu güzeldi özellikle o söylediği "ben harika singerdim,sen ise sıradan walter" sözü harikaydı.Yazdıklarının içinde Heroin Addicteted'i izlemedim.Buna bakacağım.Teşekkürler.:) Evet çok şey izliyorsun ama bir süre sonra unutuyorsun adlarını.Ben unutmamak için direk yer işaretlerime atıyorum.Yoksa bütün o okuduğum mangalar kaybolur giderdi.:) Tayvan dizileri güzel oluyor birde çin bazen güzel şeyler yapıyor.Genellikle komediye yakın yapımları olunca izliyorum.Bazen de sadece fanservis yapıyor. Advance Bravely mesela.Tam işte bl'lik sahne diyorsun ama istediğini sana vermiyor.Bu da güzel bir aksiyon dizisi olarak kalıyor.Tavsiyemdir.Ama sonunda çıldırırsın demedi deme.xD

      Sil
  2. Aslında Advance Bravely'e başlamıştım ama gösteriyor ama elletmiyor olması üzmüyor değil. Bir yere kadar izlemistim ama devamı gelmemişti.Piyasada pek bl tarzı şeyler olmadığıve genel itibariyle belirli şeyler olduğu için coğu şeyi izlemiş oluyoruz ama sonunda bitince bir boşluk hissi olmuyor değil ve buda beni üzüyor.Sotusu daha bitiremem ve başka dizilerim/filmlerim olmaması da kısaca hayat beni çok üzüyor ama yuvarlanıp gidiyoruz😂Sense8'i duymustum ama hakkında pek bir fikrim yoktu açıkçası onu da araştırsam iyi olacak.:)shadowhunters'ın yeni sezonuna henüz bakamadım yani neler oluyor hiç bilmiyorum ama ona da hemen başlayıp tüm hafta bölüm bekleyip meraktan delirmek istemiyorum sanırım biraz biriktikten sonra başlayacağım ve elbette onların favorin olduğunu bilmemek elde değil😄 ..Sanırım haklısın en kısa zamanda izlediğim şeyleri not almaya baslasam iyi olacak çünkü dediğin gibi bazı şeyler zamanla unutuluyor not etmek en iyisi..umarım bu yarım bıraktıklarımı izlerken çıldırmam🙄🙄

    YanıtlaSil